Sayfalar

28 Ağustos 2009 Cuma

BENİM COMBO MENÜÜÜÜM




Bu akşam oluşumun arkadaşı geldi.İkisine özel menü .Dışarıdakilerden temiz , sağlıklı ve lezzetli.Tavuk şişi kendim yapıp dondurucuya depoluyorum .Acil durumlarda iyi oluyor.Tavuk gögüslerini lokum boyutunda kesip kapalı bir kaba koyuyorum üzerine biraz soya sosu,dövülmüş sarımsak ,kekik,tavuk baharatı ve istenilen baharatlar(kimyon dondulucuya koyulmuyormuş biryerde okumuştum.),birazda sıvı yağ koyup kapağı kapatıyorum kabı sallıyorum heryeri sosu yesin diye.1 gece buzdolabında beklerse iyi olur.Çöp şişlere diziyorum.Buzdolabı torbalarına birbirinden aralıklı diklemesine koyup dondurucuya koyuyorum.İster elektrikli ızgarada ister teflon tavada pişirilir afiyetle yenir.Sebzeli Bulgur pilavını daha sonra anlatırım .Ayran benden,dondurulmuş patates dia-sa dan 1kg 2TL Bence uygun arada alıyorum iyi oluyor.( Kızartmayı evden kaldırdım senede 1-2 kere yapıyorum sağlık için :)

1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Bende kızartma başa bela zaten sağlıklı da değil ellerine sağlık

Bu Blogda Ara

Blog Widget by LinkWithin

Hakkımda

Fotoğrafım
bir oğlum var İZMİRLİYİM :)

birileri bizi gözetliyor