Sayfalar

5 Ağustos 2009 Çarşamba

MÜTHİŞ SOSLU SALATA (3-4 KİŞİLİK )





MÜTHİŞ SOSLU SALATA (3-4 KİŞİLİK )

MALZEMESİ :

1 ADET MARUL
3 ADET YEŞİL SOĞAN
1/2 DEMET DEREOTU


SOSUN MALZEMESİ:

4 YEMEK KAŞIĞI MAYONEZ
1 YEMEK KAŞIĞI KETÇAP
1 TATLI KAŞIĞI HARDAL
1 YEMEK KAŞIĞI İNCE DOĞRANMIŞ FESLEĞEN VEYA 1 TATLI KAŞIĞI KURUTULMUŞ FESLEĞEN(BEN TAZESİNİ TERCİH EDİYORUMBÜYÜK MARKETLERDE VAR MİGROS,KİPA)
2 ADET LİMON SUYU
1 YEMEK KAŞIĞI SİRKE
6 YEMEK KAŞIĞI ZEYTİNYAĞI (BEN 10 KAŞIK KOYUYORUM O ZAMAN MAYONEZ KOYMUYORUM )
1 ÇAY KAŞIĞI TUZ
1ÇAY KAŞIĞI KARABİBER

YAPILIŞI:

YEŞİLLİKLERİDERİN BİR KABA DOĞRAYIN (BEN MARULU ELİMDE PARÇALIYORUM ) SOSUDA ÇATALLA İYİCE KARIŞTIRIP ÜZERİNE BOCA EDİN .(SOSU HAZIR ŞEKİLDE BUZDOLABINDA KAVANOZDA 1 HAFTA KADAR SAKLAYABİLİRSİNİZ)BEN MALZEMEYİ AZALTIP EN SON KEÇİ PEYNİRİ VEYA IZGARA TAVUK EKLEYİP ÖĞÜN OLARAKTA YİYORUM .SİZEDE AFİYET OLSUN .

2 yorum:

*ayliz* dedi ki...

denemek lazım ben çok severim salatanın her türlüsünü
ellerinize sağlık

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

tam sağlık kokuyor ablam

Bu Blogda Ara

Blog Widget by LinkWithin

Hakkımda

Fotoğrafım
bir oğlum var İZMİRLİYİM :)

birileri bizi gözetliyor