Sayfalar

4 Ekim 2009 Pazar

KIŞ İÇİN DONDURUCUYA MELEMEN HAZIRLIĞI

Bende menemen bilirdim ama asıl adı melemenmiş.Dondurucuya koymak için biberlerleri doğruyorum. .Benim asistan başrolde .Az yağ ile kısık ateşte biber kavuruyorum.Domatesi de ilave edip biraz daha kaynatıyorum.Çok ezilmeden altını kapatıp soğuduktan sonra kaplara boşaltıyorum.Kışın soğanı yağ ile kavurup bu pakettekinide ilave edip yumurtayıda kırdıkmı mmmmmm.Yemede yanında yat.

















Bu kapları çok kullanıyorum.Pirinç pilavı,bulgur pilavı,makarnayı yapıp dondurucuya 1-2 porsiyonluk koyduğumda oğlum okuldan gelince tabağa koyup mikrodalgada ısıtıyorum.(kapları sıcak kullanılmaz ve mikrodalgaya girmez)

Hiç yorum yok:

Bu Blogda Ara

Blog Widget by LinkWithin

Hakkımda

Fotoğrafım
bir oğlum var İZMİRLİYİM :)

birileri bizi gözetliyor